среда, 23 декабря 2015 г.

Berenklauw (De Meidenmuts)

Berenklauw (De Meidenmuts)
Berenklauw (De Meidenmuts)


Ik had vorig jaar al overal rondgekeken en ze niet gevonden. Dit jaar reed ik bij ons in de buurt er gewoon langs met de auto....nou ja zeg......ze waren mij nooit eerder opgevallen ??? Maar toen was het nog te vroeg om ze af te knippen :(( Dus wachten....totdat ze een beetje waren ingedroogd.



Totdat ik er echt niet meer op kon wachten en op pad ging met handschoenen en een klein boomzaagje. Ik heb ter plekke wel alle zaadjes uitgeschut....zo vind ik ze ook het mooiste!




Nu staan ze te pronken hier in de kapschuur en in huis staat ook een grote kruik met berenklauwen.



Zoals jullie kunnen zien heb ik de schouw met haard in de kapschuur gezet. Had er in huis eigenlijk geen plek meer voor. De schouw zorgt toch wel weer voor meer sfeer. Voor de frisse avonden kan de haard aan.


Anita


Original article and pictures take https://www.bloglovin.com/blog/post/11546195/4499633607 site


Комментариев нет:

Отправить комментарий